torsdag 19 augusti 2010
Höst...
... betyder mössor i massor! Skönt att ha några stycken så att de passar till allt i höstgarderobben!




tisdag 17 augusti 2010
Fruktdax!
Så här är den!
måndag 16 augusti 2010
Bilar!!!
Tygen har jag köpt i Japan, och så perfekt det passar att ha i bilen!
söndag 15 augusti 2010
onsdag 11 augusti 2010
Österut!
Dessa gulliga byxor kommer att bäras av en liten tjej i Ukraina. Hoppas att hon blir nöjd!
Modellen är min absoluta favorit, jag har sytt så många sådana muddbyxor, men tröttnar aldrig på dem!
måndag 9 augusti 2010
Äntligen matryoshka!
Jag bara älskar matryoshkatyget från Stoff o Stil!
lördag 7 augusti 2010
Räven raskar över gräset?
,,

Dags att börja sy lite höstkläder!!! Jag blev så förtjust i rävapplikationen från den senaste Ottobre att jag bara var tvungen att sy en rävklänning till Leia! Det tog sin lilla tid, med så fin den blev!!!
Den stolta ägarinnan i sin nya klänning!
Dags att börja sy lite höstkläder!!! Jag blev så förtjust i rävapplikationen från den senaste Ottobre att jag bara var tvungen att sy en rävklänning till Leia! Det tog sin lilla tid, med så fin den blev!!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)