Leia är fortfarande jätteförtjust i sin gamla velourjackan , men den börjar bli alldeles för liten. Så jag sydde en ny i samma modell. Härligt vårig blev den, och så mycket mera proffsigt sydd än den gamla (nu när jag har overlock :-)
fredag 30 april 2010
Vårvelour...
Leia är fortfarande jätteförtjust i sin gamla velourjackan , men den börjar bli alldeles för liten. Så jag sydde en ny i samma modell. Härligt vårig blev den, och så mycket mera proffsigt sydd än den gamla (nu när jag har overlock :-)
torsdag 29 april 2010
"M"- tröjan!!!!
Till en liten kille i Norge! Hans mamma såg denna och ville gärna ha en likadan till sin lilleman.
Hoppas nu alla parter blir nöjda :-)
Strl. är 92/98.
Vilda bebin!
BB väskan måste fyllas på! Det är så roligt att sy så små saker! Jag började sy när min dotter var i strl. 74, så jag hann aldrig sy såna små grejer till henne! Så det känns lite nytt :-))) Denna body är i strl. 50. Jag valde randig mudd för att höja "tigerkänslan" i det hela :-)
tisdag 27 april 2010
Apnytt!
När vi var på ultraljud så visade det sig att bebisen varr ganska liten, kommer inte väga mer än 3 kg i v. 40, så vi får nöja oss med sparkbyxan i strl. 45 den första tiden :-)
söndag 25 april 2010
torsdag 22 april 2010
Flodhästkjolar!
tisdag 20 april 2010
Huvudsaker... igen
Ännu finns det möjlighet att vinna en av mina mössor, tävla här!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)