onsdag 10 juni 2009

Hög säsong!

..




Ja, här i Skåne är det svensk sommar i full gång! Regnigt och molnigt, precis som det ska vara....


Trodde verkligen inte att en sådan mössa skulle behövas nu, men efter att har frusit en dag vid gungan och i sandlådan var denna det enda jag kunde tänka mig att pyssla med ikväll :-)


Mönstret kommer från min stora inspiratör äppel päppel! Tack så mycket för den, det kommer säkert att bli fler i denna modell!



Vi hade visst en liknande mössa sydd av en gammal Po.P tröja (se bild)), men elefanterna är ju mycket mera sommriga, och jag älskar den toppiga modellen!


1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Anja!
Okej, det tog två dagar längre än vad jag sa, men nu skriver jag! Kul att ses sist, vi kan väl kolla upp den där kursen kanske. Eller...jag kan koll aupp kursen och höra av mekj till dej om du vill. Ha det gott sålänge!
Kram
Jenny

Related Posts with Thumbnails