fredag 25 september 2009

Utmaning

Äppel päppel,
tack för en rolig utmaning. Här kommer mina 10 sanningar:

1. Jag pratar svenska med en brytning som får folk att tro att jag är från Finland, men jag är från Ukraina


2.Jag är totaltokig i sill, alla sorter....


3.Jag vill bli gravid igen, helst nu :-)


4.Jag älskar skräck- o kriminalromaner


5.Jag är en perfekt konsument, faller för all reklam. Pinsamt...


6.Jag pratar japanska :-)


7.Jag köper triss lotter ibland och drömmer om en storvinst (detta sker i smyg iom min man tycker att det är extremt löjligt :-)))


8.Jag jobbar på en fastighetförmedling.


9.Jag har aldrig varit på en charter resa.


10. Jag är ganska sentimental och kan lätt börja gråta..... Men detsamma gäller skratt!
Hinner inte bjuda in fler, så alla som vill, hoppa på!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails